
- DigiSzint: Samurai szint
- Ajánlott szoftverek: Google Tasks, Clickup, Justdoo, Trello
- DigiSzint: Samurai szint
- Ajánlott szoftverek: Google Tasks, Clickup, Justdoo, Trello

MIKOR ÉRDEMES MEGKERESNED ENGEM?
- Ha szeretnél bevezetni vállalkozásodban egy feladatkezelési módszertant vagy projektmenedzsment szoftvert, ezzel felgyorsítva a csapaton belüli kommunikációt.
- Ha már használtok valamilyen szoftvert, de segítség kellene a felépítésében, használatának az optimalizálásában.
- Ha már aktívan használtok valamilyen szoftvert, de nincs elegendő kapacitásotok cégen belül menedzselni és fejleszteni a folyamatokat.
- *Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! A szerződést csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után írjuk meg.
Úgy érzed, hogy csak Te tudod igazán jól kézben tartani a céges működéshez szükséges menedzsmentet, ám már jó ideje lehetetlen feladatok elé állít ez a terület? Akkor egyértelmű, hogy eljött az ideje egy task management vagy projektmenedzsment szoftver beizzításának.
Rengeteg idő takarítható meg azáltal, ha magatok előtt látjátok, ki, mikor, milyen feladatot lát el és egyes folyamatok esetében hol tart. Ez egyrészt meggyorsítja a kommunikációt, hiszen sokszor szavak nélkül is látható, hogy egy-egy munkafolyamat hol tart, van-e szükség segítségre. Másrészt láthatóvá válnak azok a felesleges vagy túl sok időt igénylő tevékenységek, amelyek megszüntetésével vagy egyszerűsítésével/átgondolásával a munka hatékonyabbá válik.
A legnehezebb feladat megtalálni a neked és csapatodnak leginkább testhez álló szoftvert, hiszen egyrészt rengeteg alternatív lehetőség van, másrészt figyelembe kell venni a cég jelenlegi és jövőbeli igényeit is. Lehet, hogy kezdetekben kielégítő a választott szoftver, de hosszú távon már nem lesz megfelelő. Figyelembe kell venni, hogy a szoftverváltás soha nem egyszerű, hiszen a munkatársakat újra be kell tanítani a program kezelésére, a dokumentumok átköltöztetése pedig mindig körülményes, ha egyáltalán van rá mód.
Mire érdemes figyelni egy feladatkezelő szoftver kiválasztásakor?
– Egyik alap szempont a munkatársak létszáma.
– Gondolkodjunk iparág specifikusan.
– Mérjük fel munkatársaink “digitális kompetenciáját”.
– Használtok-e valamilyen metódust / módszertant a munkátok során?
A KÖZÖS MUNKA MENETE:
Kattints az „Ajánlatkérés” gombra, vagy tekerj le az oldal aljára. Az ott található ajánlatkérő űrlapon írd meg nekem a lehető legrészletesebben, hogy miben lehetek a segítségedre.
A kapcsolatfelvétel során megadott információkat feldolgozva szóban vagy írásban további kérdéseket fogok neked feltenni.
A válaszaid alapján összeállítom a cselekvési tervet, majd megbeszéljük az árajánlatot.
Ha az ajánlatom elnyeri a tetszésedet, hamarosan el is kezdem a munkát, amiről folyamatosan tájékoztatni foglak.
A munka komplexitásától függően 25-40% előleget szükséges megfizetni.
A munka elvégzéséhez szükségem lesz hozzáférésekhez, egyéb információkra, amiket rendelkezésemre kell bocsájtanod.
A megbeszélt határidőre átadom az elkészült munkát. Leteszteljük, ellenőrizzük, majd ezután kiállítom a végszámlát.
DIGI TIPP:
A napi teendők végiggondolása, főleg a tervezett feladatok priorizálása majd elvégzése kifejezetten nehéz feladat. Számomra a GTD (Getting Things Done) módszer vált be a mindennapi munkám során, kicsit személyre igazítva. A GTD fő üzenete az, hogy nem az időhiány a probléma. Egy jól szervezett struktúrával és kialakított rutinnal a feladataink kezelése stresszmentes és hatékony lehet.

Ajánlatkérés - Kérlek írd meg miben segíthetek!
*Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! A szerződést csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után írjuk meg.
- DigiSzint: Samurai szint
*Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! Megállapodás és ezáltal szerződés csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után kerül megírásra.