
- DigiSzint: Alapszint
- Ajánlott szoftverek: Google Workspace
- DigiSzint: Alapszint
- Ajánlott szoftverek: Google Workspace

MIKOR ÉRDEMES MEGKERESNED ENGEM?
- A legoptimálisabb időpont az, amikor az ügyfelekkel való kapcsolattartás még a tervezési szakaszban van.
- Ha a levelezés már megkezdődött, de nem megfelelő e-mail címről működik (gmail, citromail, hotmail stb…), akkor érdemes mielőbb megkezdeni a munkát, hiszen minél tovább halasztódik ez a kulcsfontosságú lépés, annál nehezebb lesz az átállás – természetesen nem technikailag, hanem a meglévő ügyfelek kezelése kapcsán.
- Ha már használjátok a céges levelezést, de szeretnétek sokkal hatékonyabbak lenni. Biztosra akarjátok tudni, hogy a levelek nem a SPAM mappában landolnak, átláthatóbb, visszakereshető formában szeretnétek tudni leveleiteket. Röviden, ha a levelezőrendszer optimalizálásra szorul.
- Ha már használjátok a céges levelezést, de problémák vannak vele és segítségre van szükségetek. Nem egyedi probléma és súlyos károkat okozhat a cégnek, ha a levelezés nem megfelelően működik. Ebben az esetben semmiképp nem szabad halogatni az optimalizálást.
- *Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! A szerződést csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után írjuk meg.
Saját domain végződésű céges e-mail címre szükség van! Én úgy gondolom, hogy ez nem lehet kérdés, ha azt akarod, hogy komolyan vegyenek. Sőt! Egy digitalizációs checklista TOP 3 helyezettje között van a fontossági sorrendben. Tulajdonképpen mindegy is, hogy egyéni vállalkozó vagy, esetleg egy 10+ főt foglalkoztató céged van. Ahogyan az is mindegy, hogy fűnyírásban utazol, vagy IT megoldásokban. … már amennyiben szeretnél komolyabb ügyfeleket is tudni leendő megrendelőid sorában. A céges e-mail címek létrehozását minél hamarabb érdemes megtenni, hiszen utólagos bevezetésük a már megkezdett levelezések esetében szintén bizonytalanságot válthatnak ki.
Egy dolog létrehozni a megfelelő, hivatalos e-mail címeket, a belső rendszert is érdemes jól átgondolt struktúra alapján felépíteni, hogy még sok év elteltével is könnyedén visszakereshetők legyenek az ügyfelek levelei.
MI IS PONTOSAN A CÉGES E-MAIL CÍM?
Például: hello@cegnev.hu – A lényeg, hogy a @ mögött is Te vagy. Az ingyenes e-mail szolgáltatók, mint például gmail vagy a citromail nem számítanak annak, tehát a hellocegnev@gmail.com nem minősül céges c-mail címnek! Saját privát e-mail címről indítani a vállalkozás kommunikációját pedig a legnagyobb hibák egyike lehet, amit el lehet követni ezzel kapcsolatban.
MIÉRT KELL CÉGES E-MAIL CÍMET HASZNÁLNOD?
– Ami a legfontosabb: bizalmat épít és professzionális hatást kelt.
– Márkaneved, így az e-mail címed hordozza, tehát ez egy kihagyhatatlan ziccer márkaépítés szempontjából is.
– Sokkal több beállítást lehet létrehozni, mint egy bárki számára elérhető, ingyenes levelezőrendszerben. Rengeteg olyan extra funkció áll rendelkezésre, amely kényelmessé teszi a mindennapi kommunikációt az ügyfelekkel.
– Biztonságosabban kezelheted a leveleidet, így adatvédelmi szempontokból is jobban megfelelsz a szabályoknak.
MIRE VAN SZÜKSÉGED A CÉGES E-MAIL CÍMHEZ?
-Domain név.
– Tárhely.
– E-mail platform.
A KÖZÖS MUNKA MENETE:
Kattints az „Ajánlatkérés” gombra, vagy tekerj le az oldal aljára. Az ott található ajánlatkérő űrlapon írd meg nekem a lehető legrészletesebben, hogy miben lehetek a segítségedre.
A kapcsolatfelvétel során megadott információkat feldolgozva szóban vagy írásban további kérdéseket fogok neked feltenni.
A válaszaid alapján összeállítom a cselekvési tervet, majd megbeszéljük az árajánlatot.
Ha az ajánlatom elnyeri a tetszésedet, hamarosan el is kezdem a munkát, amiről folyamatosan tájékoztatni foglak.
A munka komplexitásától függően 25-40% előleget szükséges megfizetni.
A munka elvégzéséhez szükségem lesz hozzáférésekhez, egyéb információkra, amiket rendelkezésemre kell bocsájtanod.
A megbeszélt határidőre átadom az elkészült munkát. Leteszteljük, ellenőrizzük, majd ezután kiállítom a végszámlát.
DIGI TIPP:
Én személy szerint kötelezővé tenném már a mikrovállalkozások világában is a Google Workspace-hez, vagy a Microsoft365-höz hasonló platformok használatát. De egyéni vállalkozók számára is elkerülhetetlen lépésnek érzem minimum a saját domain végződésű email-cím meglétét. Lehet, hogy jobb vagy konkurenseidnél, de ha ez nem érződik már az első benyomások szintjén, valószínűleg veszítettél a piaci versenyben.

Ajánlatkérés - Kérlek írd meg miben segíthetek!
*Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! A szerződést csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után írjuk meg.
- DigiSzint: Alapszint
*Az űrlap kitöltése és beküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel és megrendeléssel! Megállapodás és ezáltal szerződés csak a munka pontos megbeszélése és az ajánlat elfogadása után kerül megírásra.